~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Tuesday 11 September 2012

sakit:(

ble aku bkak bku ajaib aku tetibe aku terpandang stu status "engaged" being t0 "single"...terkjut bsar aku dbtnye...mang aku xprasan yg status aku dh brtkar jd cm 2...lau aku xnmpk status 2 aku xkn psan n xkn nmpak...aku hide sume 2 dr mmbe2 cz brsbb...aku xnk kwn2 aku tau aku brstatus at fb...bg aku xperlu tnjuk un sume 2 at 0wg...ckup la aku dye & tman rpat aku jew yg tau sume ney...tp dye xmmhami pew yg aku bt ney..mlah trus branggapan negatif pd aku...bg dye aku xpnting un relay aku brsme dye..prlu kew gtau sluruh dunie yg aku brstatus dgnnye???perlu kew??aku bngung tata0 pew yg prlu aku bt lg...jiwe aku kcau xdpt mmikir un cre tuk aku dpt un lek kpercyaan dye pd aku...laup0wn lam stuasi cmney dye still epy brsme2 tman2 fbnye...aku xcm dye...aku xde tman amai spt ane yg dye ad...ney kputusan yg dye bt n nk un...aku cbe tlan sume phit ney akn cbe tme tkdir yg dh dtntukn...aku tau tnpe aku dye akn lbh bhgie...bhgie brsme tman2 yg dmilikinye...ya Allah kekal un kbhgiaan yg dmilikinye smpai ble2...aku akn pg juh dr id0p dye...aku xnk msnah un kbhgiaan yg dye ad skunk...adnye aku lbh mmbeban un dye....maafkn sye wak....sye tau sye xmmpu nk bri un kbhgiaan pd awk...sye xsme cm gurlz2 len..xpndai nk jge aty awk...xpndai nk bt awk sntiase trsnyum...maafkan sye....sye nk awk tau sye trlalu syg un awk n xkn lpus un psaan syg yg ad lam aty sye ney trhdap awk smpia ble2......sye trlalu wndu un awk n tata0 nk bt cmne ag..tp sye tau sye xkn dpt brtentang 4 mata dgn awk smpai ble2....cinte kte ibrat cinte d alam fntasi...xmmbri apew2 mkne p0wn pd awk...bg sye cnte sye pd awk trlalu brmkne...sye akn phat un nme awk d aty sye smpai sye mnghmbus un nfas trakhir sye.......I LOVE U m0re n m0re......

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.