~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Thursday 13 September 2012

Sekadar coretan..

" Jika dulu, ku ditanya apa itu cinta,
aku hanya akan mengunci suara..
Jika dulu, ku ditanya apa rasa cinta,
aku hanya akan pekakkan telinga..
Jika dulu, ku ditanya apa sebab cinta,
ku tutup mata dan berlari ke sana..
Kerna aku Si penghidar cinta..
Si penunggu setia yang telah di dusta..
Namun akhirnya ku temu cinta sebenar darimu..
Lalu ku toleh kembali memegang janjimu..
Sayang selamanya walau tidak bersatu..."
 
Haha, tengah2 hari time orang sibuk dengan lunch, aku sibuk nak menulis sepatah dua kata...(bajet macam menteri je kan aku ni..) Saja tiba-tiba nak mencoret sesuatu di sini. Mungkin sebab aku merindukan dia..(ya, kamulah!..hehe). Aku sedar cinta ada pasang surutnya, adakalau kita bergaduh, adakala kita bermanja. Itu perencah cinta namanya. Tapi apapun berlaku cinta sebenarnya tak pernah hilang, tak pernah pudar selagi kita saling menghormati sesama kita. Kan?
 
Aku juga percaya cinta itu adakalanya menyakitkan..sangat2 menyakitkan..tapi tetap membahagiakan. Aku percaya semua tu. Sangat percaya. Sebab macam mana pun aku cuba menjauhi cinta, cinta tetap hadir..membahagiakan hidup aku...(kamu lah yang membahagiakan aku..)
 
Ini untuk kamu, ya kamu yang saya sayangi selamanya..maaf sebab saya tak romantik..hehehe
 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.