~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Tuesday 6 November 2012

sEteLah hati DimiLiki...

Dye telah brjaye mncuri aty aku sekali lg...sungguh bijak memain kate2...xku duga xku sangka yang aku akn mnerima drinya kmbli sdangkan aku telah nekad xkan mnerima cinta drinye lg...memang aku akui yang aku trlalu mnyayngi dye tp skap n prbuatannye itu telah mnyakitkan aty aku....dye sndri telah mmbuatkan aku mmbenci dye...hurrrmmm...tp skunk drinya telah brubah....dye telah kmbli pd dri sese0rang yg aku syg dlu...aku suka caranya itu....laup0wn jrang sekali brhbung tp aku tau dye sntiasa igt n rindukan aku...mybe dye bz dgn krjanya...dsbbkn tu lah dye xdew mse tuk brsme aku.....aku kne fhm akn krjaya dye....krjaya yang dye ceburi itu bkn senang seperti 0wg len...dulu dad aku p0wn ceburi kerjaya sme dgn dye skunk n mama awez dtgglkn n trpkse mnguruskan kmi 3 bradik s0wg dri s0 mne mgkin aku xdpt jd mcm mama aku...ini jln yang aku pilih jd aku kne trima sume dgn seadanya...tp semalam mse aku tgh brtext ngn dye tetibe dye ajukan aku ngn satu s0alan yang btkan aku kaku xdpt brkata ape2..."anje ble kita nk kwen".....sentap seketika xmmpu nk mnjwb....dye ingin memiliki aku sepenuhnye....dye xnk khilngan aku seperti mana dye telah kehilangan aku dlu.....katanye dye ingin mngikat aku dgn ikatan prtunangan trlebih dahulu tp bt mse skunk bia la kmi bgini dlu.....stdy p0wn l0m hbis lg....InsyaAllah lau Tuhan izinkan aku brsme dgnnye mustahil la aku xkn dpt brsme dgnnye hingga ke akhir hyat kmi....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.