~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Wednesday 7 November 2012

awak sayang saya?

Bingung ble memikirkan siapakah aku pada dri kamu....adakah tmpat aku msih sme dihati kamu seperti dulu...sukar tuk aku perkatakan...dirimu diam seribu bahasa tanpa sebarang bait-bait kata yg kuar dri mulut mu yg dlu sering kli mnuturkan kata2 r0mantis tuk diriku yg kcil ini tpi skunk tidak ...itu sume hanya tinggal kenangan....sayangkah kamu pada diri aku ini?rindukah kamu padaku?brnilai lg kah aku pada diri kamu?jika inilah suratan yang ditentukan 0lehnya aku pasrah dan redha...mungkin dirimu bukan lagi tuk aku miliki selamanya....sumenye telah berubah....sangat ketara jika ingin dibndingkan dengan dulu....aku tidak pernah sekali p0wn salahkan kan mu dalam hal ini...mungkin aku juga telah melakukan kesalahan sehingga mnyebabkan diri kamu berubah kini.....xmustahil sume tu kan berlaku...jika ianya berpunca dariku izinkan aku perbetulkan semuanya....aku perlukan kamu tuk mneruskan hidup ini....kamu lah semangatku......

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.