~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Tuesday 18 December 2012

wakE Up!!!!!!

Assalamualaikum......dh lme benar asenye aku x create s0mething at cni kan....0k entri aku kli ney xdew la bez sgt bese2 jep...sempena nak msuk ta0n bwu yg kini tggal bberape hari jew lg neyh aku trlebih dahulu nk k0ngsi sdekit kisah aku pd ta0n lepas kiranya ta0n ney la un agp0wn bl0m msuk ta0n bwu ag....heheheheee..pew yg aku lalui ta0n 2012 trsangat la mmb0sankn.....xtvt yg aku lakukan sket p0wn xmndtg un pape faedah pd aku...sume 2 mncipta kegagalan bknnye kjayaan....pew yg aku miliki dlu hilang dlm skelip mte ble sumenye trb0ngkar...pndai smpan rhsie la sgt kn...pepatah jugak ada mengatakan "Sepandai-pandai Tupai Mel0mpat akhirnya Jatuh Ke Tanah Jua" s0 aku adalah slah s0wng dr kumpulan trsebut...selama ini aku ingat un apew yg aku buat itu bet0l tp bila aku sedar akan semua itu bwu aku mengerti pew yang kita buat itu xsemestinya betol...kadang-kadang kita juga perlu mendengar nasihat dan pandangan dari 0wg lain...pew yang terjadi pada aku sama sekali x akan berulang lagi...aku xnak sejarah hitam itu terus menguasai diri aku kearah kehancuran.....aku akan berusaha dan berjanji akan merubah hidup aku kearah yang lebih sihat...aku percaya berkat pertolongan darinya aku akan berjaya menempuhi 0nak dan duri yang melanda hidup aku sekarang...."Cinta"bila bercakap lak sal cinta ada juga pepatah mengatakan "Berilah Cintamu Itu Pada Orang Yang Sudi Bukan Pada Yang Berpailng"dengan itu aku x mahu lagi serabut kan kepala aku ini dengan benda-benda ini semua....memandangkan apa yang aku miliki sekarang aku rasa aku dah mula temui kebahagiaan yang aku cari selama ini...ya aku dah lama menemui semua itu tapi cuma aku yang tidak menyedari akan kehadirannye dalam hidup aku...hurrmmm teng0k betapa ruginya aku...s0 nasihat aku pada teman-teman yang ada diluar sana tu hargailah pew yang kita ada sebel0m kita kehilangannya....walaup0n aku akui bukan mudah untuk aku melupai kenangan-kenangan indah yang dicipta bersama dia tapi aku juga perlu sedar dan harus bangun dari mimpi-mimpi yang melalaikan aku itu...."Jika Hilang Segalanya,Jangan Lupa Allah Sentiasa Ada"!!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.