~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Monday 11 March 2013

mAnFaat msE yanG aDa

aSSalamualaikum pembuka bicara.....lame sungguh aku tidak berpeluang untuk menc0ret beberapa patah ayat disini mklumlah laen internet kat umah da xde s0 terpkse la aku mendiam un dri bt beberapa ketika huhuhuhu...s0 Alhmadulillah kerana aku masih lagi diberi peluang bernafas sehingga hari ini....pejam celik pejam celik um0 aku dh p0wn msuk 21 ta0n...hey agk tue la tp um0 jewp 0wner bdannye msh lg melet0p......lau nk diikut un um0 mcm aku ney dh bley kwen un ...stngah 0wg 2 dh ad 2 3 4 0wg ank tau tp xbley2 aku msh stdy ag....insyaAllah lau ad rzeki t kwen la ank dara En.Ishak dan Pn.Hasnah ney....juz wait n see erk spe bkal putera yg akn memiliki aku t....hehehehehehehe....gedik ya amat.....0k dgn mse yg ad ney aku nk hbis un sisa2 hdup aku ney ngn sepenuhnya..cdey epy 2 dh jd lumrah id0p tiap2 manusia....kbhgiaan xsmestinye kkal smpai ble2 n cdey p0wn xkn smestinye cdey smpai ble2 s0 dun w0rry b0ut that....aku dh ck0p bhgia n bersyukur dgn pew yg aku ad skunk h0pe sumenye akn berkekalan ke akhirnye insyaAllah...kite hanya dapat merancang then papew p0wn hanya dye yg akn mnentukan sumenye..in my heart skunk juz ad nme my mum,dad,abg2 n 2 0wg adk c0mel aku jew....yg len 2 xley ckp erk rhsie sket....btw thanks gk at s0me0ne ney cz dh trlalu byk mmbantu aku lam ape jua bentuk...dye awez ad nan aku xkre pew jua stuasi...aku epy dpt knl nan dye laup0wn kekadang 2 ase "SEMAK" gk nan his attitude but xpew la aku tau dye bt sume 2 brsebab....aku p0wn xley nk kte gk prangai aku ney pew kurangnye lebih dasyat ag dr dye...mrh 0wg smpai thap xingat dunie ya Allah tuhan sje yg tau..ha mse 2 spe yg cri psal dye la yg akn dpt tempiasnye....hadduuuiiiii penat2.aku dh cbe cntr0l but ggal...slagi aku xluah knnye slagi 2 la dri aku xtenang s0 yg jdik mngse kmarahan aku si die la spe lg.....cian awk...c0wey yea.....h0pe awk dpt bersbar nan skap n krenah sye...0k takat ney jew la dh pnat aku mng0mel...see me at next st0ry...daaaaaaddaaaaaa......

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.