~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Wednesday 19 June 2013

sEbEnaRnyA Dye sayA pUnyEr

makin lama aku rasa sinar kebahagiaan telah kembli dlm hidup ney...sejak aku bukakan pintu aty aku pada dye hdup terasa indah dan sgt mendamaikn...paling membuatkan aku rasa bahgia adalah ble aku berada disamping sidia....dye terlalu memahami aku...xpenah membantah atau melarang aku tuk aku lakukan apa sahaja yang dirasakannya el0k....aku senang bersama dia...apa yang lebih membuatkan aku epy bersamanya adalah "suprise"dye slalu bt kejutan tuk aku dan ape yang dia lakukan itu adalah bnda yang aku idamkan selama ney...Alhamdulillah sume hajat aku telah tercapai dek gara2 dia...tme kasih awak kerana bahgiakan saya.....moga2 sume ini akan berkekalan hingga hujung nyawa kami...laup0wn aku merahsiakan hubungan kami ini pada pandangan umum itu tidak bermakna aku nak mengelak dari sume 0wg tau ataup0wn tuk kesenangan hidup aku...ya memang aku xpatut lakukan sume ini tetapi x semestinya kita mesti ceritakan pada umum bahawa aku milik dia...sedangkan aku belum ada pape ikatan dengannya...KAPEL belum tentu hubungan itu akan kekal ada kemungkinan ianya akan putus ditengah jalan ...lagikan 0wg yang dh bertunang bleyh ptus kwen bleyh bercerai ney kan plak kpel....t0l ark...s0 xperlulah nk bangga yang kita mempunyai pasangan yang belum tentu kita akan bersama dia sepanjang hidup kita....dia turuti sume keputusan aku ini.....aku berd0a dan terus berd0a m0ga 1 hari nanti j0d0h aku bersamanya...insyaAllah....Amin....saya nak awak tahu yang saya sayangkan awak....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.