~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Friday 25 October 2013

mInE Mr.ArR0gGanT....................


senyuman ini lah yg sntiasa membuatkn aku tnang........dgn snyuman ini aku dpat melupakn seketika masalah yg mlanda dri......
dalam syok duk posing tetiba satu cahaya yg dtg dari arah brtentangn kami....huhuhuhu xsangka lak jnt0ng aty aku ney ad fan yg cbe amek picx dye scare curi....dh dpt ciap mlompat smbil trjrit2...dh mcm kne rasok aku tgk....heii kecian.....


Ecececeehhhhhh.....bt2 mlu plak ble dpt tau 0wg cbe amek picx dye......cover ler 2.......senget toi......

dalam mse yg singkat dye brjaya mencuri hati aku....xpnah brusaha utk mndapatkan aku....hakikat sebenar aku dh mle sygkam dye n tk0t akan khilangan lelaki sptnya...aku brd0a pd yg esa m0ga dye la iman yg tlah tertulis dlm luh mahfuz ku........."L0VE U S0 MUCH MR.ARR0GANT"

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.