~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Friday 27 December 2013

masih berharap

Ya Allah adkah ini ptunjuk dr mu bhawasanya dye bkn dtkdirkn utk ku...knp mzt aku tau sume ini dan knp mzt engkau tunjujkn kbenaran itu pd ku...aku bngung keliru npe mzt engkau hdirkan lg psaan brhrap aku pdnye sdangkn drimu tlah mnentukan insan len utknye..knp aku msh mncintai dye mrindui dye dan brhrap drinya akn dtg mnjemputku disini.....drinya tlah mnemui kbhgiaan yg dcari slame ini...laupon sakit n sukar tuk aku tme akn tkdir dan suratan ini ttp aku harus kuat tuk harungi liku2 hdup yg bkal aku tempuhi kelak....aku trlalu syg n cntakn dye...x dpt aku elak lg psaan wndu ini trhdap drinya....Dd uney prlukan Dd lam hdup uney.....cinta uney pd Dd hngga hjung nyawe uney.....insyaAllah kte akn brtemu di alam sne t......andai dtkdirkn uney pg dlu uney akn tggu dsne....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.