~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Saturday 11 January 2014

hE is ritE


sinar kebhgiaan yng trpancar dimtanya mmbtkan aku rse dri ini x dprlukan lg 0leh drinya...yew dy0wng klihatan sgt bhgia.....snyuman yg trukir dbbirnya mnggambarkan kbhgiaan yg dye mliki skunk...hati dye bkn lg utk driku...sume tmpat lam atynye tlh dihuni 0leh si gadis cntik yg brsme dgnnye....bruntung si gadis ini dpt mnwan hati si arjuna yg pnh aku mliki sbl0m dye....trlalu byk kngan yg trcipta antre kmi shingga kni msh bl0m mmpu tuk aku lupakannye laup0wn aku brusha tuk lupakannye..mkin aku ingin mlupakn mkin sakit n mkin kuat prassan tu dlm dri ini....apakah sume ini....adkah dye yng trctat lam luh mahfuz ku sjak dr azali...aku bngung..bgaimana lg cre tuk aku mraih kmbli cntanya...adkah lagi tmpat aku di ahatinye ataup0wn dye tlh mmbci aku dlm hdupnye...
saat aku mlihat akn sume ini hati aku sakit cdey kcewa...aku ggal prthankan hbngan ku dgnnye shinggakan insan len dpt mngambil dye dr aku...aku trlalu syg akn cinta si arjuna ini ttp aku x mmpu tuk trus tnjukkn sume itu...aku bkn s0wng insan yg kuat...pape p0wn thniah syg...kamu dh dpt kbhgiaan yg kmu cri slame ini...."UNEY AKN TRUS TGGU DD" kmbli pd uney.....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.