~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Sunday 21 September 2014

20/9/14

Sekali lg berakhirnye kisah percintaan dlm hdup aku...ya Allah dugaan apakah yg telah kau berikan pdku ini...knp aku hrus khilangan insan yg mula aku cintai dlm hdup aku..mngapa aku xmmpu tuk meraih kbhgiaan spt mne yg dmiliki 0leh insan len...adkah hdup aku ini telah ditakdirkn utk x disayangi dan dicintai...knp mzt bgitu pengakhirannye..aku mula utk brdiri semula stelah skian lama jatuh ttp kni sumenye tlah musnah....musnah dlm skelip mata...impian yg ku impikan brsmenye slame ini hncur tnpe ada sebarang petunjuk...bagaimana khidupan aku nnti....berapa kali harus aku terluka...spt insan biasa aku ingin bhgia....ya Allah ya tuhanku berikanlah aku kekuatan utk mnempuhi dugaanmu.....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.