~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Monday 19 May 2014

pEngakhiRan ciNtaku

Assalamualaikum....dh lame rsenye tidak menc0nteng dihalaman ini...mklumlh trpkse memujuk dri utk tidak tidak trus mrase kekecewaan di aty...mulai dr hari ini tidak ada lg nme dye didlm aty...dye telah selamat dtunangkn dgn pilihan hatinye...aku akui aku tlah klah dlm memprjuangkan cinta aku padanya....si dye tlah brjaya membawa prgi hatinya yg stu ketika dhulu aku pnh mliki...mjlis prtunangan mrk bleh than...agk meriah dgn smbutan dr ahli klurga kedue blah pihak...laup0n sukar hati ini utk mnerimanya ttp aku harus mnempuhi dugaan ini....bt0l kata Al0ng dye bkn jd0hku...ape jua skli p0wn aku kne trime hakikat ini dgn hati yg trbuka...d0akn kbhgiaam sidie itu yg trbaek dr trus mmbiarkan hati sendri disakiti....bukakn hati pada 0rg yg kni xpnh ptus asa tuk brsme aku dan memiliki aku....ya aku tahu siapakah gerangan si jejaka itu...Alhmdulillah dlm keadaan aku bgini Tuhan telah hadirkan seseorang utk aku supaya aku tidak trus  merasa kekecewaan dan kesedihan...ya Allah engkau sja yg mngetahui dan engkau sahaja yg telah menetapkn nsb driku...kini tamat sudah kisah si dia di hatiku dan juga dilaman ini....insyaAllah kebahgiaan itu akn aku miliki dgn insan yg tlah ditetapkan 0leh maha esa untukku nanti....ALLAHUAKHBAR.......

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.