~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Monday 24 March 2014

23/03/14

ini adalah hari yg sgt brmkna dalam hdup sidia iaitu bezday his gurlz...mlalui prkembngan yg aku ikuti byk kjutan dan even yg dilakukn...  kjadian balingan tepung also telur trut dilakukan pd that gurlz...wlaupon aku tidak mnggemari akn cre smbutan ini ttp aku dpt rsekn btapa bhgianye prempuan itu...entah pew hdiah yg dberikan sidia pd that gurlz...mngkin lbh brnilai dr pew yg aku dpt staon yg lpas...plbgai xtvt yg dye rncangkn tuk that gurlz antrenye dinner at domino then karok brsme2...spatutnye aku yg prlu rse akn sume ney laupon hkikatnye aku xmkn sume 2....tp sygnye mse tbe hari brmakne aku dia tiada dcc brsme...aku hnye dpt stu text sje dr sidia...tiada apa lg yg aku peroleh darinye...tuhan sje yg tau btape aku perlukan dye wktu itu...aku inginkn memori 25/1/13 kmbli trjadi pd 25/1/14 but sume itu hnye tggl mimpi....tiada ape yg brlaku...laupon ad yg trut mnyambut serta mmbuat kjutan pdku ttp tidak sme spt kjutan yg dye lakukan pd aku...ianya sgt brmkna...saat dye mmbawa aku prgi dlm keadaan aku merajok serta memarahinye dek angkara dye tidak mngucapkan kte2 selamat hari lahir pd aku...aku tidak tau yg dye ingin mnjd org yg trakhir mngucapkn sume itu serta ingin mnjd lelaki yg trakhir dlm hdup aku....kini sumenye tggl kenangan....kami tidak lg brsme spt dlu...aku bingung keliru knp harus aku brsedih apabila trlihat akan kmesraan mrk dilaman sosial...aku tidak dpt mngawal dri tuk tidak menitiskn mutiara2 jernih dr kelopak mata....ianye brlaku trlalu pntas tnpa dpt aku mngawalnye....mrk saling mnyayangi dan saling mncintai....CHE NOOR SHUHADA BINTI ISHAK tiada tmpat lg didlam hati sidia....mngkin ianye tlh mati bt slame2nye......

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.