~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Thursday 13 March 2014

j0d0h rahsiE Allah s.w.t......

♪°°aku diamkan diri ku agar aku bisa mencari diri ku sendiri agar aku bisa mencari kekuatan aku sendiri...aku memohon maap kerana aku tahu aku xsempurna aku ada salah dan silap ku sendiri tapi itu xbererti kau boley sewenangnya memperlakukan diri aku ini sebagai tahanan yang mempunyai berjuta2 kesalahan...aku berterima kasih kerana aku menghargai segala apa yang telah dan sedang kau lakukan untuk aku dan aku tahu apa yang kau corakkan untuk kehidupan aku nanti...aku ingin mengundur diri bukan kerana aku mengalah dan bukan kerana aku mengaku kalah tapi aku memberi kau peluang memberi kau ruang memberi kau masa untuk kau berpikir dengan kewarasan dan kewajaran untuk kau membuat pilihan yang terbaik di antara yang baik dalam kehidupan duniawi kau agar ia memberi kebahagiaan hingga ke jannah Allah swt...aku hanya manusia biasa yang xde kuasa xde kudrat xde apa2 pn untuk mengubah apa yang dirancang oleh Allah untuk aku dan hanya kun faya kun daripada Allah semoga semua yang baik akan jadi milik aku dengan ketentuan daripada Nya..
aku xtahu apa perancangan Allah untuk diri aku ini tapi yang pasti perancangan daripada Nya adalah yang terbaik untuk aku dunia akhirat.
..in sya Allah dan aamiin Ya Allah pemilik sekelian alam ini°°♪

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.