~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Thursday 6 March 2014

GagaL Lagi

Kenapa hingga kini aku msh xmampu tuk lupa akn drinya...sdangkan aku sndri tau bhwa dye tlh memilih owg len bkn nya dri aku lg..mstahil yg aku akn dpt menangi cinta darinya lagi..aku juga tlh melihat kbhgiaan yg digapai dlm.drinya brsme insan plihan hati...pnggln mnja 'abg' 'ayg' sering kli trlihat dstiap status2 pmpuan itu...betapa pilu luluhnya hati ini tuhan shja yg tau...tp mngapa aku mzt sakit cdey dgn sume ini...bkn kah aku sndri yg inginkn dye bhgia....aku xmmpu lagi trus brpura2 bhgia tnpe drinya...cinta sejati tidak dpt dibeli dipasaran...ianya hnya dmiliki oleh insan yg tol2 tulus mncintai kita dan terima sgala kbrukan kita...tetapi pd masa yg sme aku tlh khilangan si dia yg ikhlas mnerima aku dari sgle ape jua...mngkinkah aku akn dtkdirkn utk drinya??adakah dia trcipts tuk driku?ya Allah trlalu berat ujian yg tlh kau brikan pdku...sesungguhnya aku xbisa lg tuk mlihat sgla yg brlaku dhdpan mte ini...mte ini xmmpu lg tuk mnitiskan mutiara2 yg spatutnye trtitis tuk saat2 diijabkabulkan brsmenye bkn mnitis tuk kkecewaan mlihat kmanjaan mrk brdue...dd uney xmmpu tuk.mncintai insan len spt mne uney cintakn dd..ya uney akui uney tlh cbe spt mne yg dd nk uney lksanakn tp sumenye sia2 dd..uney Xmmpu mncintai maupun mnyayangi drinya...tiap kli aku tringat akn drinya saat itu juga aku akn mndgr srta mmbaca bait2 luahan aty brbentuk video yg pnh dye bt tuk ku dlu....saat itu juga air mata ku mengalir tnpa dpt diseka lg...sebak dada tuhan sje yg tau..andai kte2 yg dbrikan itu msh lg hngga kini aku lah perempuan yg pling bhgia didunia ini krn memiliki insan sptnye....tetapi itu sume hnya la mimpi ku dan xkan kmbli spt dlu lagi.....uney trlalu cintakan dd....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.