~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Saturday 6 July 2013

tuhan berikan aku petunjuk

ya Allah aku buntu...sukar untuk aku membuat pilihan mana yang terbaik diantara mereka..kedua2nya terlalu baik terhadap aku..sentiasa menjaga aku tidak kira dimana sahaja mereka berada..adilkah aku buat mereka berdua ternanti2 jawapan dari aku..sesungguhnya aku terlalu menyayangi mereka dan xmampu untuk kehilangan mereka dalam hidup aku tetapi apakan daya aku harus memilih salah seorang dari mereka untuk dijadikan imam dalam kamus hidup aku...bagaimanakah caranya untuk aku membuat keputusan..aku xnak patahkan hati 2 insan yang begitu menyayangi aku dalam satu masa..mereka terlalu bermakna dalam hidup ini..mampukah aku untuk melakukannya??ya Allah sesungguhnya engkau sahaja yang dapat memberiku jalan untuk menyelesaikannya dan hanya padamu sahaja tempat untuk aku meminta pertolongan...berikanlah aku petunjukmu untuk mempermudahkan urusan ku dalam menyelesaikan semua ini....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.