~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Thursday 25 July 2013

apakah semua ini??

langsung aku xtau perkembangan dia skunk ini...tergerak hati unutuk melihat laman muka buku sidia..sakit yang aku terima kecewa yang aku perolehi disitu...2 hari tanpa dengar suara dua hari juga dia tidak hirau akan diri aku...sakit aku dye langsung xtau...aku xsalahkan dia itu semua hak dia tuk tau sal keadaan aku disini...tetapi kenapa sepatah p0wn tidak memberitahu aku yang dia akan pulang ke kampung...pling membuat aku terkilan sangat berita tentang ayahnya masuk h0spital langsung tidak diberitahu...teruk sangat ke aku??hina sangat diri aku pada pandangannya??mungkin aku tidak berguna n bernilai lagi dipandangan matanya...tidak mustahil semua itu akan berlaku...kehidupan yang aku impikan bersama dia musnah begitu shaja..apew yang aku impikan itu adalah mimpi semata2...aku tidak akan dapat memiliki dirinya...2 bulan lagi genap seta0n hubungan aku besamanya tetapi bila difikirkan keadaan yang berlaku sekarang ini mampukah hubungan ini bertahan??kuatkan hatiku ya Allah..jangan biarkan aku terus lemah menghdapi semua dugaan yang xpernah henti2 menimpa diriku ini...sejujurnya aku terlalu menyayangi dan mencintai dirinya...aku telah memilih dirinya untuk menjadi imam dalam hidupku satu ketika nanti...lau ape p0wn yang terjadi aku harus redha..redha dengan ketentuan yang tertulis untuk diriku..andai aku tidak lagi diberi peluang untuk bersamanya aku teringin sekali melihat kebahagiaannya di alam sana nanti...doaku akan selalu mengiringi hidupnya...."wahai angin t0l0ng sampaikan salam rinduku pada dirinya"jika dia diberi peluang untuk melihat keresahan diriku tanpa dirinya disini mungkin dye akan tahu betapa perlunya aku dia disampingku....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.