~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Monday 12 August 2013

terlalu byk peng0rbanan yang telah dia lakukan pada Aku tetapi adakah aku membalasnya..sanggup lakukan apa saja utk dri ini laup0wn dirinya sendiri terseksa...aku bingung buntu..apa yang harus aku lakukan utk bahagiakan dirinya...sejak kebelakangan ini tiada lagi gelak tawa senyum manis yg trukir dibibir manisnya itu...dia terlalu mencintai dri yg sederhana ini dan sentiasa ungkapkan kta2 yng mnyentuh naluri wanitaku..."demi Allah dd bukan sja syg uney tp dd jgk cintakan uney..dd anggp uney bkn sbg awek tp dd dh anggp uney sbg istri dd..uney sgalanye bg dd..dd xleyh hdup tnpe uney.."ini lah kte2 yg sring dye lfazkan pd aku...aty aku sayu rintih ble dgr sume ney...psaan kesal mle menebal dlm dri aku..layak kew aku time cinta suci dr dye sdangkan aku xprnah hrgai tiap peng0rbanan yg tlah dye lakukan tuk aku..aku akui aku terlalu sygkan dye n tk0t akn khilangan dye tp adkah dye akn trus brthan dgn skap aku ney??smpai ble dye akn trus mkn aty ngn skap n lyanan aku trhdapnye??ya Allah kau berikanlah petunjuk padaku spye aku dpt mnilai yg mne prmata dan yg mne kaca...hanya padamu shje tmpat tuk aku mngadu nsb..aku sygkan dye..dye sgala2nya dlm hdup aku ini..kekalkanlah hubngan kmi hngga khir hayat kmi.....UNEY CINTAKAN DD..........

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.