~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Tuesday 13 August 2013

apakah kesudahannya???

bermacam cara aku lakukan supaya dia percaya bhawa aku terlalu mencintai drinya tetapi apa yang aku lakukan itu tiada apa2 mkna bgnye..biasa saja..luluh hatiku ble mndgar perktaan itu keluar dr bbir mulutnye sndri..kaku tidak mampu menuturkan kata2..tidak mampu menyahut panggilan dari dia..hanya air mata shja yg dpt aku tabur membasahi kelopak mataku..apakah sume usha aku untuk hbngan ini sia2?? ya Allah hanya engkau tahu jwapan bg sume persoalan dlm benak fikiranku ini..adakah ini petanda bahawasanye dia akn pergi dr hdup aku??jika ini yg telah ditakdirkn tuk dri ku bg la aku peluang tuk merasa sdikit lg syg n cnta darinye sblom ajal dtg mnjemputku...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.