~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Sunday 18 August 2013

suGar GLiDeR!!!!!!!!!!!!!!






Arrggghhhhhhh bila dapat aku milikinya......dah lama aku idamkan untuk memilikinya....any0ne tau dimana ia ditempatkan....agk2nya ada x 0wg yg sdi cari n brikan pd aku bnda neyh..hahahahaha lbh suprise lagi ble tbanya hari lahir 0r unniversary ktew dpt bnda yg kte impikan slame ini kan...huhuhuhuhu...kbnyakkan p0mpuan2 yg diluar sana idamkan cincin 0r rantai emas berlian dr sese0rang but me 0hhh n0..n0..n0...aku xperlukan sume tuh..apa yg aku maukn ini haa....."SUGAR GLIDER"....aku ingin jdikan ia teman tika aku ketawa cdey dan juga rindukan sese0rang....bia la ia jd tmpat tuk aku luahkan rasa...biap0wn dye sek0r haiwan yang tidak mampu berkata2 tetapi tuhan telah mencipta tiap2 makhluknya perasaan dan akal fikiran...lau haiwan ini tidak diberi akal 0r perasaan macam mana ibu dari seek0r sanggup pertaruhkan nyawanya demi menyelamatkan keselamatan anaknya dari menjadi mangsa makanan haiwan lain...tetapi manusia skunk laup0wn diberi akal fikiran yang istimewa tetap melakukan kekejaman dgn membuang 0r membunuh bayi yng tidak berd0sa utk menutup malu 0r kesalahan yg telah mrk lakukan....ble difkirkan blik hsil dr pemerhatian haiwan lbh mempunyai sifat ksh syg yg lbh utuh dr manusia kerana mrk tidak melakukan perkara2 yg dilakukan oleh umat manusia diluar sana......h0pe sgt 0ne day ad 0wg sdi penuhi impianku utk memilikinya....insyaALLAH...........

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.