~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Friday 30 August 2013

salah aku????

sudah lama aku tidak berpeluang tuk mny0nteng kisah aku di bdan bl0g neyh...bz sgt pai xdew mse langsung tuk dri sndri apatah lg tuk brsme 0wg len....malah dsbalik ksibukkan aku neyh ad segelintir insan yg mnganggap aku sngaja tidak mnghiraukan mrk dan asyik mlayan keser0n0kan brsme 0wg len....maha suci Allah sje tau pew yg aku sdang alami skunk....wlau bgaimana p0wn aku brpluang curi sdikit masa tuk berk0ngsi sedikit kisah tntg aku hari ini.....byk bnda yg aku prlu laksanakn skunk neyh...awez kne  trun event xkre tmpt...kpenatan ksakitan yg aku alami xdew spe yg tau dan tiada spe amek peduli...hidup aku ibrt layang2 yg trbang tnpa tali tuk brpaut....hnye dhan2 rapuh sja tmpt tuk aku mnumpang memaut....andai angin dtg mniup skli lg aku akn brterbangan shingga brpaut pd dhan yg len....0wg yg slame ini selalu brsamaku tiada lg....trus mnghilangkan dri tnpa pape brita...aku tidak lg mnrima text 0r c0l drnye...snyi sepi tnpa deringan f0n....hari pagiku xbrmkne tnpa mndgr suaranya yg sering kli mngejutkan aku tuk mnunaikan s0lat sbuh....sume itu tinggal kenangan....kesusahan yg aku alami slama mnetap dcni tidak dihiraukan 0lehnya..aku tiada lg tmpat tuk mngadu sgala kepentan yg aku alami....sumenye aku tnggung sndri...si dia hnya nmpk kburukan dlm dri aku....itu shja tmpat yg dye mmpu lihat dgn pncainderanya....ya Allah teruk sgtkah aku pd drinya??drinya mula juh dgn dri aku skunk...andai ini yg terbaik tuk sidia aku pasrah........saya terlalu rindukan awak yang dulu........selagi diri ini mampu bernafas saya akan terus berharap bahawa satu hari nanti saya akan dapat memiliki awak sseperti dulu......

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.