~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Thursday 15 August 2013

Bukan Pertikai.......

saya buat sume 2 adalah untuk kita jgk nanti...sye bkn nak duit awk tapi saya nk awk ad simpanan tuk masa depan....dh lama saya perhatikan kewangan awk mang xpnh stabil...s0 ble dfikirkan blik saya dapat stu idea tuk lakukan sume ini...saya xnak masa depan saya nanti susah...cukup lah sekarang ini saya dh rasa kesusahan ini....saya akan jaga awak semampu yang saya bleyh dan xkn sesekali mngeluh kerna bagi saya awak adalah "nadi"saya tetapi kenapa awak susah nk fhm sume itu...knp awk msh lg xnmpak peng0rbanan saya tuk hubungan ini.....mulai dari skunk sye akan mendiamkn dri....ini yg terbek tuk hubungan ini...maaf sekiranya saya tidak jwb c0l 0r eply text dr awk...ble keadaan dh2 t0l2 reda bwu sye kmbli dlm hdup awk lau tu p0wn awk msh lg mlik sye....sye akn amek mse yg lme tuk slesaikan sume ini...dlm masa sye mndiamkan dri ini andai kata awk berjumpa dgn 0wg yg bisa bhgiakan awk trima lah dia seadanya....mungkin dye adalah pmpuan yg dtakdirkan untuk awk..saya akn truskan hidup sye n akn trus mnanti bkal imam yg trtulis dlm luh mahfuz sye.......d0a sye sentiasa ad tuk awk........

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.