~Cik GaDes~

~Cik GaDes~

Friday 16 August 2013

rInDu yG TeraMaT




Aku akui terlalu rindukan dia...dah 2 hari tidak mendengar suaranya membuatkan hidup aku resah...hakikat yang sebenar memang aku tidak b0leh berjauhan dah hidup tanpa dirinya tetapi apakan daya aku harus bersabar dan tempuhi dugaan ini untuk menjaga hati aku sendiri....sudah lama aku membiarkan diri ini disakiti..sudah tiba masanya untuk aku merawat sume luka2 yang terhimpun selama beberapa dekat ney...aku ingin bersamanya hingga akhir hayat aku..mang dia pilihan hati aku...dengan itu untuk memastikan hubungan ini kembali pulih seperti dulu aku kne tempuhi dugaan yang sdang mlanda dri ini...aku rindukan saat2 bhgia bersamanya....InsyaAllah aku yakin satu hari nanti aku akn dapat bersama dengannya.......

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.